daanvanbaal.reismee.nl

Week 9

De week begon met dag 2 van ons “roadtripje”. Nu van Key-West terug naar Miami met een stop bij het Natinale Park van de Everglades. Onderweg daar naar toe nog een klein stopje gemaakt bij de 7 Miles Bridge. Dit was de plek waar mijn camera, die op zelfontspanner stond, van het muurtje afwaaide. Het resultaat hiervan was dat de lens er behoorlijk scheef op stond. Gelukkig ben ik heel handig en heb ik het zelf weten te fixen. Daarna dus door naar de Everglades. Een nationaal park waar Krokodillen en Schilpadden leven. Dit deden we doormiddel van een “James Bond” boot. Dat wil zeggen zo’n boot met een propeller achterop. Dit was best leuk, die dingen gaan vrij rap!‘s Avonds, bij terugkomst in Miami nog even langs het Holocaust Memorial gegaan. Ik moet zeggen dit hadden ze zeer indrukwekkend neergezet. De rest van de tijd in Miami vooral gerelaxed en wat gevoetbald op het strand. Ook nog even langs het stadion van de Mimai Heats geweest en Miami Ink. Miami Ink is een tattooshop bekend van Discovery Channel. Ondanks dat Miami duur was en de mensen onvriendlijk waren. Veel gasten vol anabolen, vrouwen met siliconen, hoge gebouwen en ontzettend dure auto’s. Ik gok dat een bmw het goedkoopste autootje was wat er rondreed.Donderdag had ik mijn vlucht naar Costa Rica. Hier ging ik heen met het idée een kamer te huren om me even terug te trekken en Spaans te studeren. Na het uitstapje van dit weekend denk ik, dat ik deze week slecht gebruik om mijn route uit te stippelen en mijn spans laat voor wat het is… Dit weekend naar Playa Jaco geweest, gewoon een strand en de dag erop naar een Nationaal park genaamd Manuel Antonio.Dat was weer zo ontzettend mooi en anders. En prachtig strand liggend aan het begin van een regenwoud. In dat regenwoud ware nook nog eens diverse dieren te zien, iets wat ik schitterend vind om te zine in het wild. Doodshoofdaapjes, Luiaards, Wasbeertjes, een sort van rat op hoge poten en zonder staar, Leguanen, Kanaries (van ver weg) en aparte Spechten.

Reacties

Reacties

Ad (pa)

Knp dat je zo handig bent Daan.

Toon

Ik vind het einde van het verhaal goed, vooral de apparte spechten. Maar mooie foto;s enzo allemaal ziet er goed uit

Mirjam en Ad

Wauw Daan, leuk met al die dieren.
En ook fijn dat het zo'n lekker weer is. Heerlijk in je korte broek en shirtje.
Groot gelijk dat je van alles gaat bekijken.
Wel heel anders dan Mexico natuurlijk, maar zeker ook schitterend.
Geniet ervan.

Bart

Het is wat met die fotocamera's! Ben benieuwd ga gauw naar de foto's kijken

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!