daanvanbaal.reismee.nl

Week 8

Maandag mijn tijd uitgezeten in CHihuahua, waar mijn inziens niks te zien was als wat kerstversieringen. 's avonds richting Mexico-stad gevlogen. Doordat ik wat ziekjes was vorige week heb ik Zacatecas, Huesteca en Tula laten schieten om het nog even 2 dagen rustig aan te doen in Mexico-Stad.

De dinsdag daar wilde ik besteden aan het stadion dat ik nog niet gezien had. Eigenlijk mag je daar dus niet naar binnen maar in Mexico, heb ik het idee, kom je verder als tourist. De politie liet me dus na wat ouwehoeren uiteindelijk naar binnen. Naast dit stadion stond de arena voor stiergevechten, dat is hier ook groots...

De laatste dag in Mexico nog even door het Chapultopec park gescharreld en naar het ''Ninos heroes' monument geweest. wat souvenirs gekocht en mijn koffers gepakt voor Miami.

De volgende dag dus een vlucht naar Miami dit ging via Dallas, Texas waar ik slecht een uur was en ze hebben alles gecontroleerd. Beetje simpel wordt je daarvan al die maffe regeltjes in de USA...eenmaal in Miamia waren alle hostels vol dus maar even een hotel genomen. De volgende dag naar een slecht hostel gegaan om daar in te checken...dat ging niet, want je MOET een credit card hebben. Gelukkig waren andere zo vriendelijk om mij op hun creditcard in te laten checken.

Na een dagje aan zee zijn we richting het Miami Dolphins Stadium gegaan om daar een College game american football te gaan bekijken. gezellige boel, leuke wedstrijd en mooi stadion. De dag erop een 2 daags roadtripje gemaakt. Dag 1 (de zondag)was richting Key-West, waar een tropische regenbui gaande was. In een prima motel aangekomen even wat gaan chillen en daarna nog even het dorpje in.

Reacties

Reacties

Monique

Nou Daan, als je pas terug komt als Feyenoord goed speelt .....
Geniet maar lekker van je reis, wij genieten mee.

Ad + Mirjam

Je hebt deze week heel wat kilometers afgelegd
en van Mexico in de afgelopen weken ontzettend veel gezien. Geweldig!

Nienke

Echt vet allemaal!!! en leuke foto's + leuk groepje... gezellig!!! have fun!

kus Nienke

fenna verhoeven

Hallo Daan Nu is het tijd geworden om eens te gaan kijken wat je allemaal doet. Ik heb wel enkele verhaaltjes gelezen van je maar nu wordt het wat minder. Ik vind het wel leuk om eens een berichtje van je te krijgen van wat je allemaal doet. Volgens Rolf en je vader stel je het goed. Het is nu hier woensdagmiddag 15.45 u en opeens zei ik "nu ga ik achter de computer zitten en ga Daan 'n stukje schrijven. maar ik vind het wel moeilijk. het is hier regenachtig weer en ik hoorde net op de radio dat Gert Jan Verbeek weg is bij Feijenoord ze wisten niet te vertellen of hij zelf was opgestapt of was ontslagen. ook ben ik benieuwd waar je op dit moment bent , wat je doet en of je al veel andere mensen hebt leren kennen ? maar dat zal wel. Nu Daan ik vind het hartstikke knap van je dat je deze onderneming helemaal alleen doet. Ik heb ook gehoord dat het niet altijd mee zit. Maar volhouden Daan deze trip kan niemand je meer afnemen het is 'n hele ervaring voor je. Nu ik hoor misschien van je of anders kijk ik af en toe op Google. heel veel plezier en veel geluk op je reis verder. Doei en de groetjes uit Oisterwijk van Fenna

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!