daanvanbaal.reismee.nl

Week 6

Ik weet niet hoe ik moet reageren op reacties dus verwerk ik dat in dit ´´verhaal''. Leuk dat jullie gekeken, gereageerd hebben. Todos Santos heb ik weinig van mee grekregen. Ik heb helaas BajaCalafornia overgeslagen. Ik ben naar Guadalajara uitgeweken omdat ik daar ondere andere bij Tychok kon verblijven en omdat het op de route lag naar Los Mochis, waar ik later de trein wil pakken. Overigens moest ik achteraf ook wel een vaste (gratis) verblijfplaats hebben voor demeneer van DHL. Ik ben hopelijk in het vervolg wat voorzichtiger. Overigens zijn tips over volgende bestemmingen altijd welkom!

Tot en met donderdag nog bij Tychok gehangen. Was een prima 1,5 week en was zeker Lachen. Niet al te veel onder nomen, enkel wat door het centrum van Guadalajara of Zapopan (een wijk daar)geslenterd. Hier meteen even de tijd genomen om het vervolg te plannen. Met hulp van Job en het thuisfront een ticket voor de 27ste richting Miami om de 4de van decemberdoor te vliegen naar Costa Rica. Miami zat niet in de planning maar als ze toch zo nodig om willen vliegen kan ik daar net zo goed even een weekje verblijven. Naar een puike 1,5 week bij gastheer Tychok donderdag richting Mazatlan genomen. Mazatlan ziet er op zich aardig uit met een gezellige boulevard in de vakantie periodes (gok ik). Nu waren er slecht oude amerikanen (vaak mank) die daar van hun nadagen komen genieten. Toch even de tijd genomen om aan het strand te liggen en het dorpje te verkennen. De vissersbootjes was eigenlijk nog het meest boeiende en de zonsondergang was er prachtig. Zaterdag wederom een nachtbus richting Los Mochis, hier zijn amper toeristen te bekennen, slechts voor een kort verblijf alvorens ze, net als ik, de trein nemen. Weinig boeiend stadje, alleenwat kleine meisjes die WOW!!! roepen en je haar aanraken.

Reacties

Reacties

Nienke

Haha leuk verhaal! jij vermaakt je wel!!!

x Nienke

Jeroen tuinhuis

he Daan leuk om iets van je te horen, mooie fotos ook!
kleine meisjes die wow roepen.....hmm te makkelijk.
veel plezier nog,

groeten, Jeroen

Mirjam en Ad

Hoi Daan,
Leuk om weer een nieuw stuk te lezen en wat een schitterende foto's. Die met de dolfijnen vind ik echt geweldig, maar de pelikanen mogen er ook zijn.
Je ziet wel heel veel, hartstikke leuk.
We zijn ook wel erg benieuwd naar je treinreis!

Mirjam en Ad

Hoi Daan,

Ik zat je verhaal nog even te lezen.
Nou, aan het strand liggen is er hier zeker niet bij; er is al 2 dagen sneeuw gevallen!
Neem het er maar van!

Manon

Hee Daan,

Zo, jij hebt even in een korte tijd een hoop verhalen geschreven. Maar ze klinken stuk voor stuk erg goed, wat een hoop dingen heb je al gezien, en zulke mooie foto's! Geniet ervan, ik blijf graag op de hoogte,

groetjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!