daanvanbaal.reismee.nl

Week 5

Vandaag kon ik richting Tycho, hartstikke fijn want mijn geld was op. Eenmaal aangekomen bij zijn huis, zijn we wat rond gaan rijden in zijn oldtimer. Naar de universiteit van hem geweest en ´s avonds naar het Casino geweest om Bingo te spelen, wat ook hielp bij mijn spaans.

De dinsdag heb ik de hele dag op mijn pinpas moeten wachten, maar hij kwam toch even! Hele opluchting eigenlijk... We deden overdag niet al te veel hier, meestal ´s avonds even ergens heen, naar het centrum van 1 van de stadsdelen.Dit gaf me wel de gelegeheid om even het vervolg van de reiss te plannen en deze site aan te maken enz.

Het bleek dat op de donderdag van deze week Chivas tegen Riverplate moest, dat wilde ik uiteraard niet laten schieten. Voor 6 euro zat ik daar binnen, nadat ik overdag eerst na een andere verliespartijvan mijn Feyenoord heb zitten luisteren.

Wederom een lekkere pot voetbal, onder andere ene Rosales en Ortega kwamen daar in actie. Ik ging hier echter wel alleen heen, want Tycho moest naar ´´zijn´´ Gloria. Nadat de wedstrijd afgelopen was moest ik dus thuis zien te komen. Dat duurde nogal even, eerst een uur wachten op de bus die niet meer kwam en daarna met een taxichauffeur die de straat niet kent. Ook kreeg ik nog gezelschap van een travestiet en een hoer bij de bushalte, gelukkig werd ik daar gered door een zatlap die er wel trek in had.

De volgende dag maar even op zoek naar Tycho zijn oldtimer die er inmiddels niet meer stond, dus die is zijn Auto kwijt. ´s avond even naar een luxe disco waar behoorlijk wat mooie Latinas rondliepen.

Mirjam en Ad

Hoi Daan,
Leuk zo'n site. Ik (Mirjam) heb net het hele verslag zitten lezen. Ik ga dat nog wel een keer doen, want er komen zoveel namen langs. Fijn dat het allemaal zo goed bevalt. Wat ga je de komende 2 weken nog doen in Mexico, voordat je naar Miami gaat? Copper Canyon o.a.? Ga je alleen naar Miami en Costa Rica of reist er iemand mee?
De foto's hebben we allemaal al af laten drukken.
Blijf genieten!

Bart

Ziet er goed uit allemaal.. krijg er ook zin in, maarja dat sparen hè. Gelukkig weer in bezit van een pas en was het lachen bij Tycho?
Hoezo is ie zn auto kwijt? Nou geniet ervan daar en ik zie de nieuwe foto's en verhalen wel weer verschijnen

Anne

Hee Daan,

Super leuk dat je deze reis maakt zeg! Lang geleden dat ik je gesproken heb, maar vind het leuk om je verhalen te lezen en de foto's te zien!
Heel veel plezier daar en geniet ervan!!

Spreek je snel! X Anne

Marlon

Ha Daan,

Je bent eindelijk weg zo te lezen. Leuk dat je de link ff stuurde, vind t wel leuk om te lezen wat je allemaal beleeft en wat er allemaal te zien is. Kan ik van af kijken als ik zelf een verre reis ga maken.

Geniet er van en hou je pinpas goed in de gaten!

Kus Marlon

Ella en Mark

Hoi Daan,

het begint een indrukwekkende reis- en fotoreportage te worden, langzaam maar zeker beginnen bij ons de goede herinneringen aan Mexico weer naar boven te komen. Was je trouwens nog in Tula geweest? En we vroegen ons af waarom je in Guadalajara terecht was gekomen? Is wel een flink eind de andere kant op. Hoe bevalt de Mexicaanse keuken? Heb je al fajitas geproefd? We volgen nog steeds jouw tripje. En mocht je nog tijd, zin en geld hebben, dan houden we ons wel aanbevolen voor enkele tips over Zuid Amerika.
Groeten en veel plezier verder. Ella en Mark

Nienke

Lieve broer!!!

Leuke site!
Ik ga hem een andere keer nog beter bekijken...
Waarom heb je nu eigenlijk deze???
Pas goed op en veel plezier!!!

xxx Nienke

Anouk

Hey Daan,

Goed dat je een site bijhoudt! Leuk om op de hoogte te blijven van al je belevenissen.
Mexico is wel een aanrader zo te lezen...?
Ik ben al weer druk aan het brainstormen over mijn volgende trip.
Heeel veel plezier nog!

Groeten Anouk