daanvanbaal.reismee.nl

Week 15

Ik tusen de Palmbomen

Reacties

Reacties

Jeroen

Aaaight fotomodel

Ad

In gedachte Daan

Nienke

zo... die foto staat leuk op mijn bureaublad!

wilvangestel( exbuurman)

hoi daan! hoordevamorgen van je reis van ad, en heb net je verslag gelezen en foto's bekeken. lijkt metoch wel spannend,maar jezal er derestvan je leven plezier van hebben, even je ogen sluiten en je bent weerwaar je ooit was! goodluck en see you. groetjes will.

derek

Hey daan!

Hoe is het nou!! Goed zo te zien! Kwam jullie pa tegen en vertelde mij dat je in Zuid Amerika zat. Vet hoor! Had niet verwacht dat jij dat zou doen!! Maar ik heb het ook gedaan en je zult er geen spijt van hebben. Heb je al een latina aan de haak geslagen? Hoe lang blijf je? Ben jaloers. Ik wil ook weer weg als ik die foto`s zie! Hou je taai en enjoy

Cheers mate

ps morgen pak slaag van ajax

Marga van Turnhout

Hoi Daan,
En die Ad en Mirjam maar denken dat je snel weer thuis zou zijn. Ik had ze al gewaarschuwd dat het wel eens heel anders zou uitpakken en ja hoor.....gewoon blijven genieten en ervaren! Hier is het toch maar koud en nat en met die economische crisis in Europa kun je maar beter investeren in levenservaringen elders in de wereld. Die van ons (Maaike en Jaap) doen niet anders! Jaap komt 7 maart weer thuis na een reis in Nieuw Zeeland en australie en Maaike pas 27 mei. Wat een actieve en reislustige kinderen allemaal! Nou doei Daan en....blijf zo lang mogelijk genieten (zal ik van jullie pap wel weer op m'n kop krijgen) en ik hoop nog heel veel reisverslagen van je te lezen, Marga.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!